Re: Jaka drukarka Canon ??

Autor: Piotr <nospam*pionek_zone_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 22:02:11 MET DST

>:) kolega ma polaroida, chyba CF-640 (640x480max) i drukuje na i455 bardzo
>ladne fotki...

Moj to tez Polaroid, tylko PDC-640, ale to chyba bardzo podobne
modele, lub prawie takie same , wiec to dobra wiadomosc ;)

>C6040A ma gramature 230. na zdjecia papier ponizej 160 g/mkw sie nie nadaje,
>bo jest bardzo wiotki...

OK, bede szukal czego ok 200 g/m......

> [...]
>zapachu (bardzo intensywny zapach glikolu) i glebi koloru czarnego, ktory
>jest troszke szary jak na moj gust, ale ze drukuje glownie dokumenty, ktore
>ida w segregatory do archiwum, to sie tym zupelnie nie przejmuje. zdjecia
>tez wychodza dobrze na PrintRite... zaleta obu marek jest fakt, ze nie sa to
>regenerowane zasobniki (w wypadku canona), a nowe.
>ja nie napelniam, bo do mojej i560 sie po prostu nie da napelniac
>zasobnikow, a cena PrintRite 20zl za zasobnik starczajacy na ~440 stron w
>Normal to jak dla mnie darmocha... wiec nie ma sensu sie bawic... do i455

Co do ceny to wiem ze sa tanie, tylko male troche cos chyba ok 5 ml,
nie wiem ile to wyjdzie na strony ?

A co do tych tuszy to czy sa dwa zbiorniki czarny i kolor
czy nawet trzy to znaczy foto w jakims extra ?
Niedoczytalem, a ty napewno to swietnie wiesz ;)

pozdro
Piotr