Re: Jaka drukarka Canon ??

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 20:53:37 MET DST

Uzytkownik "Piotr" <nospam*pionek_zone@wp.pl> napisal w wiadomosci
news:68ksh01lvkqagbdbp3dcjje5co70ktmg9v@4ax.com...

> Np wykres, okladka na cd........

na to ma wiekszy wplyw rozdzielczosc max. wszystkie z drukarek canona teraz
maja 4800x2400...

> No to moj mimo ze ma 640x480 to dpi daje 144x144 wiec cos posrodku....
> tych aparatow co podales.
> Jak myslisz czy na 455i da sie jakos przyzwoicie wydrukowac te zdjecia

:) kolega ma polaroida, chyba CF-640 (640x480max) i drukuje na i455 bardzo
ladne fotki...

> ? Czy ta kropka 2 jest automatycznie czy mozna to zmienic (nie wiem po
> co, ale ;) ) na np 5

to jest wielkosc pojedynczej kropli atramentu i jest zalezna tylko i
wylacznie od modelu drukarki.

> Widze ze znasz sie na sprawie, to odrazu spytam jakiego papieru uzyc,
> do tych zdjec ?

starac sie nie uzywac papieru marki B'O'EDER... jest dziwnie sliski i
atrament lubi splywac po nim lub sie splywac w jedno miejsce i fotki sa do
wyrzucenia... ja osobiscie uzywam albo oryginalnych canona Photo Glossy,
albo czesciej HP premium photo glossy (C6040A), bo jest latwiej go dostac w
miejscu gdzie mieszkam...

> Sa rozne i widze ze roznica jest grubosc, sa rozne od 140 g/m2 do az
> 280, odrazu powiem ze fotografikiem nie jestem i moj studencki budzet
> jest ograniczony, lecz jakosc tez lubie ;)

C6040A ma gramature 230. na zdjecia papier ponizej 160 g/mkw sie nie nadaje,
bo jest bardzo wiotki...

> A skoro sporo wiesz o Canonach to na przyszlosc, jakich uzywac
> zamiennikow czy sa lepsze i gorsze firmy ?

Jak wiem to Pelikan robi fabryczne zasobniki Canona, wiec mozesz z
powodzeniem ich uzywac. w MediaMarkt sa na porzadku dziennym... ja osobiscie
uzywam PrintRite (www.print-rite.com) i jedynie mozna miec zastrzezenia do
zapachu (bardzo intensywny zapach glikolu) i glebi koloru czarnego, ktory
jest troszke szary jak na moj gust, ale ze drukuje glownie dokumenty, ktore
ida w segregatory do archiwum, to sie tym zupelnie nie przejmuje. zdjecia
tez wychodza dobrze na PrintRite... zaleta obu marek jest fakt, ze nie sa to
regenerowane zasobniki (w wypadku canona), a nowe.
ja nie napelniam, bo do mojej i560 sie po prostu nie da napelniac
zasobnikow, a cena PrintRite 20zl za zasobnik starczajacy na ~440 stron w
Normal to jak dla mnie darmocha... wiec nie ma sensu sie bawic... do i455
zastepniaki dostaniesz za 7-10zl...

> Bo slyszalem zeby nie napelniac, podobno za duze ryzyko, w HP zawsze
> to robilem bo bym nie wyrobil ;)

wiem jak jest w hp... siostra ma... i od dawna przeklina dzien zakupu swojej
drukarki...

pozdrowka,
rosi