Re: Jaka drukarka Canon ??

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 23:52:40 MET DST

Uzytkownik "Piotr" <nospam*pionek_zone@wp.pl> napisal w wiadomosci
news:jgrsh0h87d09mhvel97ch2e0oantp12s0k@4ax.com...

> Co do ceny to wiem ze sa tanie, tylko male troche cos chyba ok 5 ml,
> nie wiem ile to wyjdzie na strony ?

czern wychodzi ~100 stron, a kolor ja przyjmuje, ze w rzeczywistosci wyjdzie
~40-50 stron np. wykresow, przy fotkach moze tego byc znacznie mniej...

> A co do tych tuszy to czy sa dwa zbiorniki czarny i kolor
> czy nawet trzy to znaczy foto w jakims extra ?

2 zasobniki, nie ma foto. foto jest stosowany tylko w drukarkach z osobnymi
kolorami, a wtedy jest tam 6 zasobnikow... to sa juz drukarki typowo do
wydrukow fotograficznych... np. i860 jezeli dobrze pamietam...