Re: Jaka drukarka Canon ??

Autor: Piotr <nospam*pionek_zone_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 20:04:44 MET DST

>zalezy co zdefiniujesz jako zwykla grafika... jezeli chodzi o np rysunek
>techniczny skladajacy sie z linii i ewentualnie zacieniowan, to nie bedzie
>wiekszej roznicy, ale jezeli chodzi o rysunek o zroznicowaniu nasycenia barw
>i ich wypelnieniu, to juz te 2pl pozwola zrobic bardziej jednolity rysunek
>bez wyraznych kropel...

Np wykres, okladka na cd........

> [...]
>ale moge sie mylic, bo to bedzie zalezalo jakiego dpi uzywa aparat...
>przykladowo ja mam olympusa d-510z i on zapisuje zdjecia z uzyciem 70dpi, a
>kolegi nikon coolpix 2500 zapisuje zdjecia z uzyciem 300dpi, rozmiar obu
>zdjec to 1600x1200, ale jak latwo sie domyslic zdjecia z nikona sa
>pozbawione "ziarnistosci" i potencjalne powiekszenie takiego zdjecia nie
>powoduje na nim duzej szkody...
>
>zasadniczo sterownik tych drukarek ma antidotum na powiekszanie takich zdjec
>i potrafi wygladzac ksztalty, ale niestety, ale zdjecie straci na

No to moj mimo ze ma 640x480 to dpi daje 144x144 wiec cos posrodku....
tych aparatow co podales.
Jak myslisz czy na 455i da sie jakos przyzwoicie wydrukowac te zdjecia
? Czy ta kropka 2 jest automatycznie czy mozna to zmienic (nie wiem po
co, ale ;) ) na np 5

Widze ze znasz sie na sprawie, to odrazu spytam jakiego papieru uzyc,
do tych zdjec ?
Sa rozne i widze ze roznica jest grubosc, sa rozne od 140 g/m2 do az
280, odrazu powiem ze fotografikiem nie jestem i moj studencki budzet
jest ograniczony, lecz jakosc tez lubie ;)

A skoro sporo wiesz o Canonach to na przyszlosc, jakich uzywac
zamiennikow czy sa lepsze i gorsze firmy ?
Bo slyszalem zeby nie napelniac, podobno za duze ryzyko, w HP zawsze
to robilem bo bym nie wyrobil ;)

Pozdrawiam
Piotr