Re: problem z ch³odzeniem Bartona 2500+

Autor: Kuba K. <laska_at_interia.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 14:20:27 MET DST

U¿ytkownik "rosi" <keyser.soze_nospam_@interia.pl> napisa³:

> CVR to jest tylko INFORMACJA o napieciu wymaganym przez procesor!!!
>
> Masz na procku o 0.06V za duzo. Wejdz do BIOSu, poszukaj odpowiedniej
opcji
> i skoryguj napiecie na 1.65V (nawet jezeli bedziesz to musial zrobic na
> ustawienia manualne), potem w sekcje PC Health i sprawdz czy to ustawienie
> jest prawidlowo utrzymywane i masz faktycznie 1.65V, jezeli nie, to
sprobuj
> je obnizac co 0.01V tak, zeby w koncu bylo 1.65V. Ten procesor jest w
stanie
> [...]

Jak zagl±dam do biosu, mam ustawione wszystko na normal. Gdy próbujê zmieniæ
napiêcie, pojawiaj± siê tylko 3 opcje:
+5% +7% +11% chyba jakie¶ takie.
To raczej zwiêkszy a nie zmniejszy napiêcie.
Wogóle to mi siê wydaje ¿e ma³o jest w tym biosie opcji, czy mo¿e jest jaki¶
program co by zmniejszy³ to napiêcie za bios??