Re: problem z ch³odzeniem Bartona 2500+

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 13:56:16 MET DST

U¿ytkownik "Kuba K." <laska@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:cfkkrq$ki9$1@inews.gazeta.pl...

> Wg programu Sisoftware Sandra napiêcia mam nastêpuj±ce:
>
> Core Voltage Rating : 1.650V
> CPU Voltage : 1.71V

CVR to jest tylko INFORMACJA o napieciu wymaganym przez procesor!!!

Masz na procku o 0.06V za duzo. Wejdz do BIOSu, poszukaj odpowiedniej opcji
i skoryguj napiecie na 1.65V (nawet jezeli bedziesz to musial zrobic na
ustawienia manualne), potem w sekcje PC Health i sprawdz czy to ustawienie
jest prawidlowo utrzymywane i masz faktycznie 1.65V, jezeli nie, to sprobuj
je obnizac co 0.01V tak, zeby w koncu bylo 1.65V. Ten procesor jest w stanie
wytrzymac zanizone napiecie o 0.7V, wiec raczej nie powinienes miec
problemow z przedobrzeniem w dol.

Specyfikacja twierdzi, ze procek jest w stanie wytrzymac max. 2.5V, ale
osobiscie bym tego nie testowal.