Re: problem z ch³odzeniem Bartona 2500+

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 14:54:24 MET DST

U¿ytkownik "Kuba K." <laska@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:cfl04s$t47$1@inews.gazeta.pl...

> Jak zagl±dam do biosu, mam ustawione wszystko na normal. Gdy próbujê
zmieniæ
> napiêcie, pojawiaj± siê tylko 3 opcje:
> +5% +7% +11% chyba jakie¶ takie.
> To raczej zwiêkszy a nie zmniejszy napiêcie.

w sumie to masz racje i klopot...

> Wogóle to mi siê wydaje ¿e ma³o jest w tym biosie opcji, czy mo¿e jest
jaki¶
> program co by zmniejszy³ to napiêcie za bios??

nie wiem co zawiera easy-tune ale moze on by byl pomocny... tez sie
zastanawiam nad innym BIOSem do twojego kompa... ostatnia wersja posiada
obsluge Sempron'ow, a co za tym idzie, moze miec naniesione korekty
bledow...

co do biosu, to ja unikam kupowania sprzetu z BIOSem tej firmy, bo sa one
albo niedopracowane albo sa ubogie...