Re: Pomocy

Autor: Yoghurt <joghurt_at_op5P4M.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 15:56:55 MET DST

ehhhhhh

no toc Ci kurde pare dni temu mowilem juz ze mam ta sama plyte i ze nawet
przy pelnym tescie nie sprawdza ramu dlugo. 2GB u mnie to ok 4 sec testu
(pelnego) i jezeli nie ram jest siachniety to jest cos nie tak z plyta.
Mowilem Ci zebys zresetowal ustawienia biosu do default'u... nie wiem czy
to zrobiles. TAK SIE DZIAC NIE POWINNO. 27 sec to stanowczo za dlugo i
jezeli ani reset biosu do ustawien defaultowych nie pomaga ani update biosu
i dzieje sie tak na kazdych pamieciach to moge powiedziec Ci tylko tyle ze
powinienes skoczyc z ta plyta *na gwarancje* (napewno ja jeszcze masz).

Yoghurt