wybor monitora LCD

Autor: Rafał Kasza <rkasza_at_o2.pl.no.spam>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 13:06:59 MET DST

Witam

Chcialbym prosic Was o rade. Stoje przed wyborem monitora. Jako ze
zalezy mi na moim wzroku zdecydowalem sie na LCD 17". Chcialbym
zmiescic sie w 2,3-2,5 kpln.

Komputera uzywam do:
- czytania (czesto)
- programowania (czesto)
- prac biurowych (czesto)
- ogladania filmow dvd, divx (czasami)
- retuszu cyfrowych fotek przed wyslaniem do labu (czasami)

Nie gram w gry i zdecydowanie nie potrzebuje glosnikow w monitorze.
Czy mozecie mi polecic jakis konkretny model lub zdecydwanie ktorys
odradzic?

Zastanawiam sie nad LG1720B lub LG1720P. Prosilbym uzytkownkow tych
modeli o opinie.

pozdrawiam
Rafal Kasza