Re: wybor monitora LCD

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 15:26:30 MET DST

"Rafał Kasza" <rkasza@o2.pl.no.spam> wrote in message
news:Xns954584FA53626rkaszao2pl@127.0.0.1...
> Witam
>
> Chcialbym prosic Was o rade. Stoje przed wyborem monitora.

Zajrzyj do archiwum - 1-2 dni temu byla na ten temat dyskusja !!

 Jako ze
> zalezy mi na moim wzroku zdecydowalem sie na LCD 17". Chcialbym
> zmiescic sie w 2,3-2,5 kpln.

Kup sobie przynajmniej Samsunga, albo lepiej Philipsa, taniego Sony lub NECa

> Komputera uzywam do:
> - czytania (czesto)
> - programowania (czesto)
> - prac biurowych (czesto)
> - ogladania filmow dvd, divx (czasami)
> - retuszu cyfrowych fotek przed wyslaniem do labu (czasami)
>
> Nie gram w gry i zdecydowanie nie potrzebuje glosnikow w monitorze.
> Czy mozecie mi polecic jakis konkretny model lub zdecydwanie ktorys
> odradzic?
>
> Zastanawiam sie nad LG1720B lub LG1720P. Prosilbym uzytkownkow tych
> modeli o opinie.

LG to najwiekszy chlam, jak mi mozna sobie wyobrazic,...
Zajrzyj do watku z przed 1-2 dni.....

--
Pozdrawiam, Jerry.J
POLECAM!!! Sprzedam plyty glowne ABIT i MSI i inny stuff komputerowy..