Re: Jaka drukarka Canon ??

Autor: Piotr <nospam*pionek_zone_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 11:31:55 MET DST

>tylko pamietaj o wydrukowaniu czasem (przynajmniej raz na 2-4 tyg.)
>kolorowej strony, zeby glowica nie zaschla

Slyszalem o tym, ale ze raz na tydzien......
raz na mieciac wystarczy ?

>mniejsza kropla to spora roznica w jakosci, zdjecia z i550 (5pl) wychodza
>bardzo dobrze jak sa ostre kolory dobrze nasycone (kiedy druk jest jednolity
>i nie widac kropel), z kolei i560 (2pl) radzi sobie rowniez ze zdjeciami w
>jasniejszych barwach i wg mnie jakosc jest mocno zblizona do zdjec
>termotransferowych. jezeli chcesz wlozyc zdjecie do albumu i sie jemu dosc
>dokladnie przygladac, to naprawde warto doplacic te 100zl.

A czy w zwyklej grafice tez istotna jest ta plamka ze jest lepsza,
czy to dotyczy tylko foto, wydaje mi sie ze to pierwsze ;)
Jezeli tak to chyba rzeczywiscie warto dodac te 100 zl,

>4"x6" jest wymiarem zalecanym dla tej rozdzielczosci, bo wyzej dostaniesz
>"pikselozy", jednak 2pl jest juz niezastapione...

Tego troszeczke nie rozumiem, mozna jeszce krotkie wyjasnienie....
Moj cyfrak robi max 640x480, ma juz swoje latka ;)
Mam sporo fajnych zdjec nim zrobionych, jak sie dorobie to sobie
wymienie na jakiegos 3 mln pix, ale narazie chce wydrukowac tamte...
Wydawalo mi sie ze 9x13 to max z takiej ilosci pixeli.......zreszta
uzywam takiego formatu (mat) i w zwyklych zdjeciach

Dzieki za za tak dokladna analize i rady
Kupie raczej ta 455i jak radzisz - mysle ze zdecydowanie warta jest
tych 400 zl

Pozdrawiam
Piotr