Re: Dobra karta na AGP 2x

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 21:01:08 MET DST

szpon napisał:

> a więc przy kartach powyżej modelu GF2 GTS nie będzie
> praktycznie żadnego przyrostu wydajności...

Niekoniecznie. Mam w domu w starym kompie starą płytę z AGP 1.0
(obsługuje tryby AGP 1x i 2x), procesor Pentium III 500, 256 MB
SDRAM i kartę Elsa Gladiac GF 2 MX. Wydajność tego zestawu
pozostawia wiele do życzenia, ale można jeszcze w coś zagrać w
dość niskich ustawieniach. Kiedyś z ciekawości przełożyłem do tego
zestawu kartę Radeon 9100 z drugiego kompa (Athlon 1800+, 768 MB
RAM'u). Wydajność wzrosła niesamowicie. Wszystko co do tej pory
się ślimaczyło, teraz zaczęło całkiem przyzwocie działać. Gdy
pożyczyłem dodatkowe 256 MB wszystko działało już bez żadnej
zadyszki w całkiem przyzwoitych ustawieniach. Pewnego weekendu
odwiedził mnie kumpel - przez 2 dni rypaliśmy przez LAN w Unreal
Tournament 2003, Warcrafta III: The Frozen Throne i Need 4 Speed:
Underground. Do tego lepszego kompa przełożyliśmy wtedy
wspomnianego Geforce'a. Athlon dławił się z nim okrutnie, trzeba
było mocno obcinać detale a stare Pentium śmigało aż miło w dużo
większej rozdzielczości i ustawieniach.

--
                        Pozdrawiam, Sniper