Zwisy peceta

Autor: Maestro <maestro72_at_go2.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 20:53:01 MET DST

Witam.

Mam prośbę o rozwiązanie mojego problemu bo już mi nerwy puszczają.
Składałem koledze peceta. Chciałbym zaznaczyć iż nie był to mój "dziewiczy
składak". Z innymi nie miałem problemów a z tym blaszakiem już mi ręce
opadają. Poniżej zamieszczam wszystkie flaki oraz mój problem.

Komputer:
VIA KT400-8235
AMD Athlon XP 2000+
512 DDR (166)
RADEON 9200 SE
Creative Labs SB Live
Samsung 80GB

Problem:
Po zainstalowaniu gry i odpaleniu jej, cała zabawa trwa około minuty a
później następuje zwis. Pod windą 98SE wyskakuje znany wszystkim ulubiony
niebieski ekran ale nie reagują żadne klawisze, nawet trzej królowie nic nie
dają i trzeba resetować na przycisku. Jeśli chodzi o XP to gra sie zawiesza,
nie wyskakuje żaden ekran z błędem i również trzeba resetować. Ten sam
problem występuje podczas oglądania filmów lub sluchania muzy.

Proszę o jakieś konstruktywne propozycje co z tym fantem zrobić.

Pozdrawiam