Re: Dobra karta na AGP 2x

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 20:30:44 MET DST

Payder wrote:
> Cześć
>
> Poszukuję jak najlepszej karty graficznej która pójdzie na AGP 2x. W
> archiwum wyczytałem że może być Geforce FX5200, a dzisiaj w sklepie
> sprzedawca powiedział mi, że pójdzie góra GF 4. Interesują mnie
> zarówno nvidia jak i ati.

Ja bym radził Ci kupić 128 bitowego GF2 MX, w komisie lub na giełdzie (cena
50-80zł) a resztę pieniędzy odłożyć. W przyszłości wymienić płytę i proca (i
pamięć) i dopiero wtedy szukać jakiejś ciekawej karty. Skoro ma tylko AGP
2x, więc pewnie maks. proc poniżej 800MHz i pewnie pamięć SDR - a więc przy
kartach powyżej modelu GF2 GTS nie będzie praktycznie żadnego przyrostu
wydajności...

--
< Piotr "Szpon" Slawinski