Jaka drukarka? Proszę o poradę.

Autor: Seweryn <mojeimie_at_o2.ie>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 19:25:05 MET DST

Witam.

Przeglądam archiwum grup od kilku dni i nie mogę się zdecydować jaką
drukarkę wybrać. Wybór jest tym trudniejszy, ponieważ wcześniej nie
użytkowałem żadnej drukarki (praktyczne wskazówki będą mile widziane).
Zastosowania - przede wszystkim tekst oraz zdjęcia. Ważna jest możliwość
drukowania na grubym papierze takim jak pocztówki, wizytówki itp.
Najważniejsza jest Jakość wydruków, szybkość jest bez znaczenia.
Waham się między Epsonem C86 a R200. Dane techniczne mogę sobie przeczytać,
ale może jest ktoś, kto miał do czynienia z tymi modelami i może wskazać
praktyczną przewagę którejś z nich?

Pozdrawiam,
Seweryn