Re: Jaka drukarka? Proszę o poradę.

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 20:09:03 MET DST

Użytkownik "Seweryn" <mojeimie@o2.ie> napisał w wiadomości
news:cfittk$bal$1@news.onet.pl...
> Witam.
>
> Przeglądam archiwum grup od kilku dni i nie mogę się zdecydować jaką
> drukarkę wybrać. Wybór jest tym trudniejszy, ponieważ wcześniej nie
> użytkowałem żadnej drukarki (praktyczne wskazówki będą mile widziane).
> Zastosowania - przede wszystkim tekst oraz zdjęcia. Ważna jest możliwość
> drukowania na grubym papierze takim jak pocztówki, wizytówki itp.
> Najważniejsza jest Jakość wydruków, szybkość jest bez znaczenia.

a ja polecam Canona... nie chce mi sie wnikac ile kosztuja twoje typy, ale
do wydruku zdjec polecam i560 (do ok. 700PLN), ktora ma krople 2pl i jakosc
zdjecia jest niewiele gorsza od wydruku termotransferowego (widac krople w
porowaniu z termotransferem, ale wg mnie ostrosc detali jest lepsza, a zeby
nikt sie nie czepial to zdjecie termiczne mam z drukarki Sony)... zaleta sa
oddzielne tusze, ktorych zamienniki dostaniesz za 20zl/szt.
co do szybkosci, to wiele nowych drukarek laserowych jest wolniejszych od
tej atramentowki...