Re: Po co komus uszkodzony np athlon ?

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 14:27:03 MET DST

> Mam takiego, nie wlacza sie. Czyli uszkodzony. Pytanie, wiec dlaczego na
> allegro ludzie to kupuja ?

Taki procek fajnie wygląda jako breloczek, więc ludzie chętnie kupują.
Poza tym niektórzy kupują taki procki i później sprzedają na allegro,
pisząc że nie wiedzą czy ten proc działa, np coś takiego:
"Kolega właśnie kupił komputer z P4 i podarował mi A200+ który już nie
był mu potrzebny. Niestety moja płyta obsługuje max. D1200 więc proc
ten jest mi niepotrzebny. Niestety nie mogę go przetestować. Procesor
wygląda na sprawny."
A mój komentarz do tego jest taki - no cóż łosi w Polsce pod
dostatkiem.