NF7-S i czytnik kart

Autor: Paweł Glanowski <glanowski_at_nospampoczta.fm>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 14:32:29 MET DST

Czesc!
A ja ponownie mam z klopot z ta przez wszystkich zachwalana plyta (chyba ze
to nie ona ;-) ) otoz posiadam czytnik kart SD na USB i wszystko fajnie tlko
kiedy podepne go to wtedy niestety nie mozna zobaczyc zawartosci kart "moj
komputer" wisi , WC tez nie odpowiada ,az nie wyciagne karty z czytnika na
innym kompie jest wszystko OK . Co moze byc przyczyna?

Pozdrawiam