Re: Wnetylator na HDD ??

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 14:28:10 MET DST

[M]°[A]°[N]°[i] napisał:

> Czy mozecie mi polecic jakis dobry, CICHY wentylator na dysk
> twardy ??

Nie doradzę, ale ostrzegę. W pracy mam w kilku kompach Titany
TTC-HD11. To takie coś:
http://www.titan-cd.com/english/product.asp?model_no=TTC-HD11
Coś takiego przykręcone do dysku powoduje taki szum, że słychać z
3 metrów. Nawet spowalnianie niewiele daje, bo wtedy fatalnie
spada jego wydajność, która nawet na pełnych obrotach nie
zachwyca. Odradzam.

--
                        Pozdrawiam, Sniper