Re: chłodzenie wodne czy konwencjonalne co wybrać???

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 13:43:52 MET DST

"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> w news:411ca684$1@news.home.net.pl
napisał(a):

>> A to niby z jakiego powodu odpada ?
>
> Dla mnie zawsze zaglosne

Te niesłyszalne dla ucha też, czyli te < 2000 RPM ?
BTW A pompka cicho pracuje ?

> pochodzi.
>
> Tak, tylko, ze ja pracuje w srodowisku, o bardzo duzym zapyleniu i
> dlatego sie zapycha, tanie wentyle musialem wymieniac co miesiac, bo sie
> zacieraly, a w domu takie same okolo 6 miesiecy (po 5 miesiacach zaczely
> wpadac w wibracje).

A jakie to warunki, skoro jest bardzo duże zapylenie ?
Jeżeli można zapytać.

--
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000 ]