Re: Ati i TV-OUT

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 11:51:19 MET DST

PiotrAS napisał(a):
> Witam
> Mam taki maly problemik z wyjsciem na tv out w radku. Mianowicie po
> podlaczeniu TV rowniez pod kompa mam taki obraz na tv w panoramie ( jak filmy
> w DIVX :) a reszte ekranu dol i gore moge sobie przesunac dojezdzajac myszka
> do kantow na tv. Obraz nie jest po prostu calkowicie poszerzony do rozmiarow
> TV tylko sama panorama. W opcjach w win niestety nie dalo sie nic wiecej
> zmienic,nawet rozdzielczosci w jakiej jest wyswietlany obraz na TV (
> prawdopodobnie 640x400 ). Jak mozna to zmienic ? Probowalem TV TOOL 9 ale to
> [...]
Po pierwsze, starsze Radeony miały maksymalną rozdzielczość TV 800x600,
nowsze (od 9000) 1024x768. Jeśli ustawisz więcej, będzie jakby "dziura",
przez którą zaglądasz na cały pulpit.
Po drugie, wszystkie ustawienia dla ATI są dostępne nie bezpośrednio w
sterach, ale w uzupełniającej aplikacji ATI Control Panel, który musisz
zainstalować po sterownikach. Dodaje ona dodatkowe zakładki w
ustawieniach zaawansowanych, w których można ustawiać wszystko, co trzeba.

Powodzenia

Janusz