OKI ML3390 - programowanie

Autor: Serwiz <tpnewsUSUN_TO_at_o2.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 12:05:46 MET DST

Witam

Mam problem z ustawieniem początku drukowania (górny margines - Top of
Form) w drukarce OKI ML3390. Na stanowisku na którym pracuje drukarka
(nazwijmy ją A) jest w chwili obecnej zainstalowana identyczna (zastępcza)
z której "ściągnąłem" wszystkie ustawienia jaki są dostępne z trybu
programowania i ustawiłem drukarkę A identycznie. Na zastępczej górny
margines ma ok. 11mm (taki powinien być ustawiony) a w drukarce A jest
25mm (taki jest domyślny wg instrukcji). Drukarka drukuje na składance
komputerowej.
Czy ktoś mogły się podzielić wiedzą jak ustawić ten nieszczęsny margines
(wg instrukcji nazwane to jest Top of Form)? Opis z manuala pozwala tylko
na korygowania precycyjne marginesu do ok 5mm (w górę lub w dół) a to jest
zdecywanie za mało i w chwili obecnej drukrka dół tekstu drukuje na
następnym arkuszu ze składanki.
Proszę o jakieś wskazówki jak to ustawić.

Pozdrawiam
Serwiz