Re: komputronik i reklamacje

Autor: MariuszH <marhuz_at_zwm.punkt.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 23:20:55 MET DST

Ja niestety też nie mam zbyt dobrych wspomnień.
Jak kupowałem Herculesa R9800 to :
1) Przysłali kartę ( zapłaciłem jeszcze wtedy 1500 pln, qrwa ).
    Zepsuta. Wogóle się nie chciała odpalić. Odesłałem.
2) Po 14 dniach roboczych otrzymałem kolejną kartę.
    Znowu walnięta - system i proste gry 2d "chodzą" a przy D3D "wiśka".
Odesłałem.
3) Po następnych 14 dniach roboczych przysłano mi kolejną kartę - tym razem
sprawną.
    Ale oczywiscie "musieli" się walnąć i dali mi kartę gwarancyjną na
nazwisko kogoś innego.
4)A tak ogólnie to super :/

Po ponad 6 tygodniach otrzymałem towar za który zapłaciłem ciężkie
pieniądze.
O odejmowaniu od ust nie wspomnę, bo mogą to czytać dzieci ;)
Wprawdzie nie robili żadnych "wstrętów" ale to chyba nie o to chodziło.
Ktoś z innej firmy mógłby zacząć kombinować, że nie wymieni bo to twoja wina
itd....
Dlatego tak naprawdę nie wiem co o tym sądzić................

Pozdrawiam
MH