Re: czy na poczatku pazdziernika beda jeszcze xp w sklepach?

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 19:45:45 MET DST

Użytkownik "Kasia VPL" <kasia@da.ru.org> napisał w wiadomości
news:4m9lh09f17ov5vpv9mnq6j7qlg21l6jfb7@4ax.com...
> Mialam cie zignorowac bo bez sensownie i bez podstawnie zarzucasz mi
> CHAMSTWO i brak netykiety, ale skoro sie domagasz to
> powiem ci co o tej calej nie zamierzonej burzy (w szklance wody)
> mysle.
Cię. (wielką literą, w szkole nie uczyli?)
Bezsensownie i bezpodstawnie.
Niezamierzonej.

> co widza na filmach wyswietlanych w kraju typu
> "Dynasty" czy tez inne hollywoodzkie mydlo. Rzeczywistosc jest nieco
A jakie to są kraje typu "Dynasty" ?

> inna i z tad wielu doznaje rozczarowania. Nielicznej grupie udaje sie
stąd

> sensie harowania za kilka $$ w czyims businessie, ale pracy nad soba,
biznesie, mamy takie polskie słowo, wiesz?

> W obydwu wypwiedziach ciagle nawracasz do "netykiety" tak jakby to
> byla obowiazkowa zasada katehetyczna.
katechetyczną

> Byc moze jestes wspol-autorem tej modlitwy, to by w pewnej mierze
> usprawiedliwilo twoja postawe.
współautorem, bez myślnika

> Nie ja to wymyslilam, a tylko cytuje za oficjalnym magazynem wydawanym
> przez legalne zrodla prasowe w RP.
Poczytaj "Nasz dziennik". Też jest legalnie wydawany w RP.

> Nikt nie lubi jak mu sie BEZ podstawnie zarzuca wulgarnosc. brak
bezpodstawnie.

> A jedynie moja wrodzona skromnosc nie pozwala mi zaproponawac
> miejsca, w ktore chetnie kazalabym Ci sie pocalowac.
W dupę?

Po tej Twojej tyradzie co najwyżej możemy Cię kopnąć.

A wszystkie błędy wypunktowane powyżej potwierdzają tylko postawioną tezę o
chamstwie.
Literówki można przepuścić. Ale taka ilość byków to już kompletny brak
szacunku dla języka i czytających.
Pewnie masz kwity na dysortografię, bo ostatnio się zrobiły "trendy". A ja
mam to w dupie, mogłaś włączyć sprawdzanie pisowni w swoim edytorze tekstu.

WL