Re: ktory coller (pilne bo ide do sklepu zaraz)

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 19:50:47 MET DST

aphex wrote:

> czy jak kupie za 105zł tego bedzie spora roznica ?
> http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=CP5-8J71F&other_title=CP5-8J71FAero%207%20Lite
> do 3900rpm z regulacja, aluminiowy
>
> czy warto ?

za taka kase chcesz kupowac taki halasujacy gadzet? turbiny sa przeciez
najglosniejsze. i do tego jeszcz full aluminiowy radiator bez grama miedzi?

> bo roznica 1-2'C niema dla mnie duzego znaczenia
> a kasy mam max 110zł.

jak temp. nie ma krrytycznego znaczenia to tym bardziej kup sobie cos
cichego - w tym przedziale cenowym ludzie polecaja pentagramy - solidny
kawal miedzi. zerknij archiwum grupy

powodzonka w zakupach

--
            * older futhark