Re: komputronik i reklamacje

Autor: BrainDamage <spam_at_microsoft.com>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 22:36:05 MET DST
Message-ID: <cfgkat$5lj$3@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

krimisek zeznala/zeznal:

> Osobiscie mi bardzo podoba sie ten sklep. Maja wzglednie niskie ceny
> i duzy asortyment. Zamowienia zawsze szybko do mnie dochodza, a
> serwis naprawde mi sie spodobal. Wyslalem kiedys solteka bo mi bios
> padl i odeslali plyte po niecalych 14 dniach roboczych. Niestety
> sflashowali bios prawdopodobnie od wersji bez audio bo za chiny
> ludowe nie moglem go uruchomic. (moze sie zdarzyc wpadka) Odeslalem
> znowu i po znowu niespelna 14 dniach roboczych otrzymalem plyte
> spowrotem. Wtedy juz wszystko git. Sprzedalem plyte kumplowi i w
> pierwszy dzien jego megabajt zrobil sobie z niej grilla. Odeslal
> plytke do nich i znowu po terminowym czasie odeslali mu nowke!!! Na
> nowej gwarancji. Tylko ze kumplowi znowu padl bios:(
>

No suuuuper firma. Po 14 dniach odesłała dlaej spituloną.
Świetnie. Tez sie zachwyciłem.
No chyba coś ci się pomyliło.
Juz widzę księgowość w firmie, gdzie 28 dni stoja bez sprzętu.
Pełen zachwytu jestem.
Received on Thu Aug 12 22:40:17 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 12 Aug 2004 - 22:51:12 MET DST