Re: Problem z procesorem

Autor: Tomasz Łapiński <spam)_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 16:14:55 MET DST

Użytkownik "Tomasz Łapiński" <tlapinsk(usuń to)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cfb9m0$jq8$1@news.onet.pl...
> Witam
> Mam mały problem z komputerem, a dokładniej mówiąc
> z grzejącym się procesorem.
> Ale od początku: Procesor to AMD Athlon XP 1700+,
> wentylator to SPIRE 5T235B1M3 MicroFlow I,
> płyta główna: ECS L7VTA.
> Programy AIDA32 i SpeedFan pokazują, że temperatura
> procesora wynosi 72 °C - chyba trochę za dużo?
> Według danych katalogowy prędkość obrotowa wentylatora
> wynosi 3700 RPM. Programy pokazują, że mój się kręci z
> prędkością 4116 RPM. Zaznaczam że wszystko to dzieje się
> [...]

Wszystko jest już OK. Rzeczywiście, tak jak mi radził krimisek,
zdjąłem radiator, wyczyściłem go, nałożyłem nową pastę i POPRAWNIE
założyłem całego coolera. Teraz temperatura jest na poziomie 49-54°C.
W prawdzie żadna rewelacja, ale chyba może być...
Niestety wiatrak dalej się kręci z prędkością 4116 RPM przypominając
bardziej suszarkę lub odkurzacz...
Będę go wymieniał na Arctic Cooling CS 2 TC rev 2 - mam nadzieję, że dobry
wybór.
Zastanawiam się tylko, czy skoro ponad 4000 RPM
mojego SPIRE MicroFlow I jest w stanie zbić temperaturę tylko
do tych 54°C, to czy ten Arctic z mniejszymi obrotami będzie w stanie
chłodzić mój procesor.

--
Pozdrawiam
Tomasz Łapiński