Re: wentylator do obudowy

Autor: TanSid <tansid_at_wytnijto.go2.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 16:10:41 MET DST

> Tak, to sa te na kulkowym. Rowniez uzywam tego zasilacza. Nie jest
glosny
> ale za to produkuje spora ilosc ciepla. A gdyby te spire'y puscic na
7 czy
> 5v? Bedzie dzialac?

Oczywiscie, przeciez wspominalem o tym, mam podpiete pod AeroGate II i
przewaznie chodza na 5V. Dla ciebie maja jeszcze te zalete, ze maja
dwie wtyczki i 3 i 4 pin(molex). jak chcesz je na stale puscic na 5V to
to jestproste zamiana tylko 2 kabelkow w molex. Ale nawet na pelne 12V
sa ciche, wazne, zeby jakies siateczki, krateczki, grille nie blokowaly
przeplywu powietrza, poniewaz ilosc powietrza przez nie przechodzaca
spowoduje szum. Bez nich jest cichutko.

TanSid