Re: Problem z procesorem

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 00:09:44 MET DST

Dnia Thu, 12 Aug 2004 16:14:55 +0200, Tomasz Łapiński napisał(a):

> założyłem całego coolera. Teraz temperatura jest na poziomie 49-54°C.
> W prawdzie żadna rewelacja, ale chyba może być...

Zadna rewelacja biorac pod uwage jaka to suszara :-)

> Będę go wymieniał na Arctic Cooling CS 2 TC rev 2 - mam nadzieję, że dobry
> wybór.
Niezly - choc osobiscie wole Pentagramy :-)

> Zastanawiam się tylko, czy skoro ponad 4000 RPM
> mojego SPIRE MicroFlow I jest w stanie zbić temperaturę tylko
> do tych 54°C, to czy ten Arctic z mniejszymi obrotami będzie w stanie
> chłodzić mój procesor.
Popatrz na wysokosc tego Spirea i wez pod uwage ze zamontowany jest na nim
witrak niskoprofilowy. Zeby to dawalo jakis konkretny wiaterek musi sie
krecic szybko. Byc moze na Articu nie bedziesz mial chlodniej (z racji duzo
nizszych obrotow) ale o niebo ciszej.

Pozdrawiam
GLide