Re: Warto robic Raida ?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 14:38:47 MET DST

t_harry napisał:

> ja potrafie wykazac ze prawdopodobienstwo wcale nie jest
> 2 razy wieksze, a ty ?

Właśnie się wykazałeś w poprzednim poście :)
A zresztą - wykazuj sobie co chcesz. Ja napisałem swoje i nikt
mnie do zmiany zdania nie przekona. Jak mi zależy na
bezpieczeństwie danych to robię mirroring albo klasycznego
RAID'a 5.

> dla mnie posiadanie 2 dyskow i nie wpinanie ich w raid
> to troche glupota

Dziwna teoria. Ale niech ci będzie. O gustach się nie dyskutuje :)

> tak, spoko, ale nie mowimy o zastosowaniach serwerowo-profesjonalnych,
> tylko o zabawce do domu

Skąd wiesz, że o zabawce do domu? Fantom nic takiego nie napiasał.
Z jego postu wynika, że potrzebuje dużego, szybkiego i
bezpiecznego systemu dyskowego. Na jakiej podstawie podważasz
profesjonalizm jego potrzeb?

> 3% wieksze ryzykja ze stracisz 20G mp3 i 60G divxow jest warte
> zysku 50% w wydajnosci na co dzien...

Skąd wiesz czym zajmuję się na codzień i co trzymam na dyskach?
Nie każdemu komputer służy jako przeglądarka filmów. Opierasz się
na swoich prywatnych doświadczeniach a to za mało, żeby przesądzać
o wszystkich.

--
                        Pozdrawiam, Sniper