Re: Problem z wylaczaniem kompa

Autor: pablito <pablito_NO_SPAM_at_op.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 11:41:25 MET DST

Czesc,

> Od pewnego czasu mam problem z wylaczaniem mojego
> kompa.Wyglada to mniej wiecej tak ze, kiedy próbuje go wylaczyc
> mianowicie START itd., on zatrzymuje sie po zamknieciu systemu
> dalej pojawia sie niebieski ekran i na tym koniec, trzeba go wówczas
> wylaczyc przyciskiem do resetowania kompa.
Mam tak samo.

> Przyczyny doszukiwalam sie w firewallu
Ogólnie problem ten pojawił sie u mnie po zainstalowaniu oprogramowania
niezbędnego przy korzystaniu z neta (firewall, antyvir). Niestety nie
mam czasu na diagnozowanie tego ustrojstwa.

> Bardzo prosze o pomoc i jakies wskazówki.
U siebie zastosowałem rozwiąząnie połowiczne, acz skuteczne :-) Po
wybraniu opcji 'zamknij system' odłączam sie od neta (pstryczek w
modemie kablowym) i komputer ładnie sie wyłącza.

Pozdrawiam,
Pablito