Re: Problem z wylaczaniem kompa

Autor: Magda <NOetlenSPAM_at_gazeta.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 18:09:28 MET DST

 pablito wystukał (a) w wiadomości :

> Ogólnie problem ten pojawił sie u mnie po zainstalowaniu
> oprogramowania niezbędnego przy korzystaniu z neta (firewall,
> antyvir). Niestety nie mam czasu na diagnozowanie tego ustrojstwa.

U mnie też ten problem zauważyłam kiedy zainstalowałam
firewalla, ale wczoraj sprawdziłam i okazało się, że nawet po jego
wyłączeniu jest to samo.

> U siebie zastosowałem rozwiąząnie połowiczne, acz skuteczne :-) Po
> wybraniu opcji 'zamknij system' odłączam sie od neta (pstryczek w
> modemie kablowym) i komputer ładnie sie wyłącza.

U mnie to nie działa, próbowałam odłączyć się od netu w
ten sposób i wyłączyć kompa, myślałam, że winowajcą jest modem
(Speedtouch Thompsona), ale nie.
Wniosek nasuwa się tylko jeden, jakiś mały, badziewny programik
jest winien temu całemu zamieszaniu.
Trzeba teraz tylko sprawdzić, jaki.

W każdym razie dzięki za wskazówkę.

--