Re: czy na poczatku pazdziernika beda jeszcze xp w sklepach?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 10:53:12 MET DST

Kasia VPL napisał:

> Wiec od poczatku. O ktorej literowce mowa?
> "Lack" / luck - byla ona absolutmie zamierzona.

Niech ci będzie. Tym bardziej nie rozumiem twojej odpowiedzi na
post Von'a.

> W obydwu wypwiedziach ciagle nawracasz do "netykiety" tak jakby
> to byla obowiazkowa zasada katehetyczna.

Na tej grupie (i wielu innych) jest _obowiązkowa_. Nie czytałaś
FAQ grupy? Zawsze możesz nadrobić zaległości:
http://republika.pl/pecetfaq/index2.htm

Skoro decydujesz się na wysyłanie postów na tą grupę, powinnaś
dostosować się do pewnych obowiązujących tutaj reguł. Nie chodzi
już o samą odpowiedź na post Von'a. Sama konstrukcja postu też się
liczy. Ty robisz to wyjątkowo niechlujnie, utrudniając czytanie
innym. Każdy popełnia błędy, ale inteligentni ludzie na zwróconą
im uwagę nie reagują oburzeniem, tylko poprawiają nieścisłości i
od tamtej pory wysyłają poprawne posty...

> Byc moze jestes wspol-autorem tej modlitwy

Nie jestem. Ale jeśli tak ci wygodniej: jestem praktykującym
wyznawcą tego kultu ;) I cenię sobie krytykę nt. poprawności moich
postów, zwłaszcza gdy jest uzasadniona.

> Czy w/g ciebie etyczne jest uzywanie powszechnie skrotow
> stanowiacych akronimy z obcego jezyka np: BTW, RTFM. AFAIR

Tak, bo ich stosowanie jest opisane w netykiecie ;)

> jednoczesne spora grupa czytelnikow nie potrafo rozszyfrowac
> znaczena tych akronimow

Ci którzy czytają netykietę - potrafią :) A ci którzy mają krótką
pamięć, instalują mądre czytniki, które im te skróty same
rozszyfrowują. Proste :)

> Odpowiedzialam akronimem na akronim zamieszczony przez kolege
> "von".

Twojego skrótu nie ma w netykiecie. Uległaś "amerykańskiej",
_cooltowej_ modzie na skracanie i przerabianie wszystkiego co się
da, żeby wyglądało bardziej _cool_.

> Badz dobrze wychowany i toleruj cudze zle wychowanie.
> A jedynie moja wrodzona skromnosc nie pozwala mi zaproponawac
> miejsca, w ktore chetnie kazalabym Ci sie pocalowac.

Już myślałem, że się nawróciłaś, ale jednak ostatnim zdaniem
wystawiłaś sobie najlepszą wizytówkę. To prawie jak podpis
cyfrowy, o którym pisał twój obrońca :) Gratuluję. Powodzenia w
dorosłym życiu.

--
                        Pozdrawiam, Sniper