Re: czy na poczatku pazdziernika beda jeszcze xp w sklepach?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 10:20:54 MET DST

rosi napisał:

> :) slyszales kiedys o ograniczaniu wielkosci postow???

Chcesz o tym porozmawiać? Podkreślam jeszcze raz: przeczytaj
netykietę. To jeszcze nikomu nie zaszkodziło. A można się wiele
nauczyć.

W moich postach wszystko jest _regulaminowe_. Jeśli zdarzy mi się
coś skopać i ktoś mi zwróci uwagę, natychmiast to poprawiam. Na
razie nie mam czego poprawiać, bo wszystko jest prawidłowo. Jeśli
chcesz, mogę ci napisać, co _ty powinieneś poprawić_.

> prosty przyklad: piszesz 'google' w poscie typu RTFM

Wiesz ile wysłałem takich postów? Odpowiem ci: kilka w ciągu kilku
ostatnich lat. I tylko w ewidentnie uzasadnionych przypadkach.

> do szesciu liter zalaczasz stopke o dlugosci 72 znaki
> /linie x5 linii...

Hmmm... myślałem, że wcześniej się pomyliłeś z tymi obliczeniami,
ale jednak widzę, że matematyka nie jest twoją najmocniejszą
stroną :)

> wyobraz sobie, ze nie kazdy ma ochote sciagac kilkanascie razy
> twoja sygnaturke

Doskonale zdaję sobie z tego sprawę. I doskonale zdaję sobie
sprawę z tego, że tobie to wcale nie przeszkadza, tylko drążysz
temat, żeby podeprzeć się kolejnymi _nietrafnymi_ argumentami.
Gdyby faktycznie denerwowały cię te sygnaturki, już dawno byś się
z nimi uporał. Po to wymyślono mądre czytniki, żeby takie rzeczy
sobie filtrować. Nikt nie każe ci ściągać całych postów. Możesz
pobierać tylko nagłówki i dociągać to, co cię interesuje. Nie moja
wina, że korzystasz z OE, z którym nie potrafisz sobie poradzić.
Zawsze pozostaje jeszcze KF, jeśli nie masz ochoty czytać czyichś
postów. Mnie też możesz tam dopisać. Możliwości jest mnóstwo,
tylko ty ich *nie chcesz znać*.

> "Wystrzegaj się wysyłania listów lub wiadomości, które są tylko
> niczego nie przynoszącą odpowiedzią na odpowiedź"

Tu masz absolutną rację. Ale zauważ, że od takiego postu zaczęła
Kasia, potem Von i dalej się już posypało :) Faktycznie proponuję
EOT, bo nic ciekawego nie wnosimy do grupy.

--
                        Pozdrawiam, Sniper