Tuner TV... jaki?

Autor: Fantazyoosh <fantazyoosh_at_wp.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 07:51:19 MET DST

Hello

Chciałbym sobie sprawić wewnetrzny tuner tv, ale jestem niestety w tej
kwestii całkowitym laikiem. Co w tej chwili jest godne polecenia? Jaki
chipset, jaki producent, jaki model? Cena tak do ok 450 pln

Mam ochote:

- podłączyć pod tuner konsole (a więc obsługa standardu PAL/NTSC chyba
wskazana?)
- zgrac video z kamery miniDV (przez s-video... da sie?)
- w przyszłości pooglądać tv z satelity (chciałbym, żeby ładnie to
wyglądało... jakaś wysoka rozdzielczość, albo coś...)
- może rozkodowac jakis canal + (da sie?)
- popstrykać estetycznym pilotem
- posłuchać radia, ale niekoniecznie

A ogólnie to interesuje mnie jakość, niezawodność, szeroki wybór
kompatybilnego oprogramowania, jak również inne przydatne bajery. Po prostu
ma być to najlepsza opcja w swojej klasie cenowej;)

z góry dzięki i pozdro,
f.