Re: Tuner TV... jaki?

Autor: Bardziej <Bardziej_at_pf.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 10:12:23 MET DST

----- Original Message -----
From: "Fantazyoosh" <fantazyoosh@wp.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Thursday, August 12, 2004 7:51 AM
Subject: Tuner TV... jaki?

> Hello
>
> Chciałbym sobie sprawić wewnetrzny tuner tv, ale jestem niestety w tej
> kwestii całkowitym laikiem. Co w tej chwili jest godne polecenia? Jaki
> chipset, jaki producent, jaki model? Cena tak do ok 450 pln

chipset z rodziny Conexant CX2388x

> Mam ochote:
>
> - podłączyć pod tuner konsole (a więc obsługa standardu PAL/NTSC chyba
> wskazana?)
> - zgrac video z kamery miniDV (przez s-video... da sie?)
można i S-Video, ale lepiej w takim wypadku kupić kartę z FireWire

> - popstrykać estetycznym pilotem
Leadtek robi bardzo zgrabne piloty.

> - posłuchać radia, ale niekoniecznie
>
> A ogólnie to interesuje mnie jakość, niezawodność, szeroki wybór
> kompatybilnego oprogramowania, jak również inne przydatne bajery. Po
prostu
> ma być to najlepsza opcja w swojej klasie cenowej;)

Teraz jest sporo uniwersalnego oprogramowania więc nie powinno być problemu
z softem, BT8x8 odchodzi w przeszłość.

Proponuję Leadtek WinFast DV2000 i spokojnie zmieścisz się w 360zł.

http://sklep.benchmark.pl/pelny_9516.html