Re: Tuner TV... jaki?

Autor: Fantazyoosh <fantazyoosh_at_wp.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 19:57:12 MET DST

No i mam Leadteka Winfast 2000 XP Expert na układzie conexant cx23881.
Legendarną opcjędekodowania C+ ostatecznie sobie podarowałem... kablówki
zresztąnie mam, a babrać z doprowadzeniem z parteru sygnału z tunera
satelitarnego mi sie nie chce... najwyżej jakiegoś pałąka sobie zamontuje na
dachu, ale to potem... na razie ciesze się, że jakość obrazu z konsol jest
zadowalająca;)

Nie podoba mi się tylko, że po zapodaniu sygnału PAL 60 obraz sie rozjezdza,
drży i ogólnie lipa - grać sie nie da. Coś się da na to poradzić? Inny soft
albo coś...? A własnie... jakie oprogramowanie polecicie dla tunera? Mam
wrażenie, że ten firmowy od producenta jest dość kijowy... Dajcie swoje
typy, a najlepiej od razu Top 3 ;)

Wracając do konsol, to obraz wydaje sie rozmyty i nieostry w porównaniu do
TV, ale tego sie spodziewałem. Zastanawiam się, czy można by to zniwelowac
stosując jakis filtr typu scanlines lub coś w tym stylu...?

Aha, używa ktoś może małej antenki "turystycznej"? Takiej którą stawia się
na TV lub monitorze. Nadaje sie to do czegoś?