Re: Reset hasła POWER-ON w Compaq Armada E500

Autor: Jarek <jarek_at_fake.email.address.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 20:31:28 MET DST

Jozef Zbrodel wrote:
> Witam.
>
> W "spadku" po poprzednim szefie dostałem uzywaną Armadę E500. Niestety,
> zabezpieczoną hasłem. Poprzedni szef juz nie pracuje u nas, a na telefon
> hasła nie pamięta.

W sumie mialem kiedys podobny problem z tym ze haslo sobie sam zalozylem
w mojej Armadzie M700 takim programem compaqowym pod windowsa. Bylo
nieco ciemno w pokoju bo szwagierka TV ogladala wiec wklepalem dwa razy
na pamiec haslo, wylaczylem laptopa wlaczam i kuku - 3h klepalem potem
na "oslep" by trafic i nic. Szukalem w internecie i jedyne co oferowali
to chipa za 100$. :) Ale udalo sie "przypadkiem" samemu dojsc do tego
jak to zrobic.

Jesli byly wlasciciel nie pomoze to pisz na:
jarek malpa citysat kropek com kropek pl moze moj schemat zadziala i z
tym compakiem.

Mam nadzieje, ze to nie kradzione.

Jarek