Reset hasła POWER-ON w Compaq Armada E500

Autor: Jozef Zbrodel <jzbrodel_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 15:57:53 MET DST

Witam.

W "spadku" po poprzednim szefie dostałem uzywaną Armadę E500. Niestety,
zabezpieczoną hasłem. Poprzedni szef juz nie pracuje u nas, a na telefon
hasła nie pamięta.

Jak można usunąć hasło? Jakieś zworki gdzieś albo co? Może być razem z
danymi na dysku ;-), ja i tak zamierzam zaorać tego laptopa na nowo,
interesuje mnie tylko możliwość zabootowania. Instrukcji nie mam (tzn. może
mam, w czterech wielkich pudłach z papierami, jakie po nim zostały),
dlatego pytam.

Dzięki
J.