Re: Reset hasła POWER-ON w Compaq Armada E500

Autor: Jozef Zbrodel <jzbrodel_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 15:20:30 MET DST

Pewnego pięknego dnia: śro 11. sierpnia 2004 20:31, Jarek napisał był:

> Jesli byly wlasciciel nie pomoze to pisz na:
> jarek malpa citysat kropek com kropek pl moze moj schemat zadziala i z
> tym compakiem.

> Mam nadzieje, ze to nie kradzione.

Nie, nie kradzione, a były "właściciel", o ile można to tak określić, bo to
firmowy sprzęt, nie pamięta hasła. Ściślej, przez telefon podał mi
kilkanaście różnych i żadne nie weszło ;-]

Jak pisałem, laptop jest służbowy, ale ja go mam trochę na krzywy ryj, bo z
racji stanowiska mi nie przysługuję, i wolałbym się przesadnie nie
afiszować. Mam rzecz jasna papier, że go wypożyczyłem, ale załatwił mi to
były szef, który już szefem nie jest. Mogę to puścić przez serwis, ale
wtedy a nóż widelec ktoś się zainteresuje, dlaczego to ja używam tego
laptopa i duża szansa, że mi go każą oddać :-(. Póki nie każą, to go mam
legalnie ;-).
Będzie se potem leżał w magazynie i się kurzył, tak jak kilkanaście innych
Armad, bo to jest "odzysk" po ogólnej wymianie sprzętu na nowszy.

Ja możesz to prześlij ten schemat na jzbrodel@poczta.onet.pl

Pzdr.