Re: Problem z Athlonem XP2500+ Barton

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 20:05:58 MET DST

Proces rosi <keyser.soze_nospam_@interia.pl> zwrócił błąd:
> czy ja napisalem, ze jestem nieomylny?

A ja twierdzę inaczej? ;)

> poza tym zdaje sie, ze plyta to 7N400-L i ze strony mnie skierowalo
> wlasnie na tego PDFa.

Na stronie Gigabyte którą ja oglądałem jest błąd. Ja wyciągnąłem nazwę ze
strony tajwańskiej i po tym znalazłem plik na serwerze europejskim. :D

> inna sprawa jest fakt, ze grupa plyt zazwyczaj ma bardzo podobne BIOSy,
> szczegolnie w temacie podstawowych ustawien procesora i pamieci...

Prawda.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze