Re: Problem z wylaczaniem kompa

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 20:09:56 MET DST

Użytkownik "Magda" <NOetlenSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cfdmru$dbk$1@inews.gazeta.pl...

> No dobrze, a jesli to wina sprzetu, jak sprawdzic co jest nie tak?
> Co w takim razie moze powodowac klopoty z wyłączaniem
> komputera?
> Komp ma trzy miesiace wiec chyba jest jeszcze raczej nowy.

zasadniczo ja bym szukal problemow wlasnie w oprogramowaniu, szczegolnie
wsrod tego, ktore pracuje w tray'u... u kolegi slimaczyl sie P4 2.4HT (moj
stary celeron 400 byl szybszy od niego) tylko dlatego, ze zainstalowal
sympatyczny programik do obslugi myszy (nota bene M$)... sterownik byl
generic, a zaawansowane funkcje myszy uruchamial rzeczony programik...