Re: Problem z Athlonem XP2500+ Barton

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 19:54:16 MET DST

http://europe.giga-byte.com/MotherBoard/FileList/Manual/manual_7n400pro2_e.pdf

> Raczej:

http://europe.giga-byte.com/MotherBoard/FileList/Manual/manual_7nnxpv_e.pdf

czy ja napisalem, ze jestem nieomylny? poza tym zdaje sie, ze plyta to
7N400-L i ze strony mnie skierowalo wlasnie na tego PDFa. inna sprawa jest
fakt, ze grupa plyt zazwyczaj ma bardzo podobne BIOSy, szczegolnie w temacie
podstawowych ustawien procesora i pamieci...