Re: czy na poczatku pazdziernika beda jeszcze xp w sklepach?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 15:16:36 MET DST

rosi napisał:

> ja bym sie tak nie obrazal... jak by nie bylo, a przyczepiles
> sie jednej litery, wiec ci sie oberwalo...

Przeczytaj jeszcze raz cały wątek, zobacz kto się przyczepił i
komu się oberawało, a potem skomentuj jeszcze raz, OK? :)

Poza tym określenie "przyczepić się" jest tutaj mocno przesadzone.
Niejakiego Von'a po prostu rozbawiła ta "literówka" (jeśli tak to
można ująć). Ja też parsknąłem śmiechem gdy przeczytałem takie
coś.

> akurat ten zwrot w usa jest stosunkowo potoczny i niezbyt
> obrazliwy...

To polska grupa i polskie zasady! Nie broń jej. Dla mnie zachowała
się prostacko i tyle. Jeśli nie potrafi się wypowiadać
kulturalnie, niech daruje sobie swoje prywatne animozje albo
zmieni grupę na taką, w której takie wulgaryzmy są jedyną formą
forsowania własnego zdania. Na tej grupie nie ma miejsca na takie
zachowania. Poczytaj netykietę.

--
                        Pozdrawiam, Sniper