Re: Problem z Athlonem XP2500+ Barton

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 14:35:25 MET DST

Użytkownik "Krzysztof "Kris" Kalus" <kris3k@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cfd251$d2c$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Sprawa wyglada nastepujaco. Nie moge zresetowac BIOSU, gdyz na obudowie
mam
> plomby (jeszcze 2 miesiace gwarancji) natomiast w samym BIOSie dziwnie to
> wszystko wyglada, ale po kolei:
> W ustawieniach procka mam cos takeigo:
> System Performance: optimal agressive turbo, expert
> FSB Frequency: 100 133 166 200 (w przypadku expert od 100 do 300)
> Memory Frequency: Auto lub "by SPD", rowniez recznie wartosci wyrazone w %
> Resolting Frequency: Auto, lub w przypadku Memory by SPD - 333MHz (ta
> funkcja jest niedostepna, nie da sie zmieniac wartosci)
> [...]

strona 51 ponizszej instrukcji idac od gory w System Performance:
Normal
166MHz
Auto
powinno sie automatycznie ustawic na 333
Normal

resulting freq to w bezposrednim tlumaczeniu czestotliwosc wynikowa. amd ma
szyne dwukierunkowa, stad czestotliowosc 133 daje wynikowo 266, itd...

> Gdzies mi przepadla instrukcja z plyty glownej - dodatkowe utrudnienie :)

prosze bardzo... skoro to dla ciebie taki problem to znalazlem ZA ciebie:
http://europe.giga-byte.com/MotherBoard/FileList/Manual/manual_7n400pro2_e.pdf

> Za cholere nie mam pojecia, gdzie ustawic mnoznik (poza plyta glowna, ale
> jak juz moiwlem, nie moge kopac w obudowie)

gdzies w watkach widzialem, ze piszesz o 5,5x200... otoz nie... to jest
11x100, a wiec mnoznik jest ok. swoja droga na stronie 18 tej instrukcji sie
dowiesz, ze ta plyta ma mnoznik ustawiany na zworkach od 5x do 18x lub
alternatywnie Auto. a wiec nie zaingerujesz...