Re: Problem z Athlonem XP2500+ Barton

Autor: Krzysztof \ <kris3k_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 14:05:14 MET DST

Użytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
news:1b4p99s5eshg2.dlg@saiko.pl...

> Zresetuj ustawienia BIOSu (wyczyść CMOS, zgodnie z instrukcją) i dopiero
> później w BIOSie wybierz ustawienia domyślne (default). ZTCW na tej płycie
> się czasami miesza.
>
> W WindowsXP powinno wyświetlać AMD Athlon(tm)XP 2500+ a pod spodem 1.84
> GHz.
>
> W BIOSie ustawienia to FSB=166, mnożnik na 11 (albo AUTO), w ustawieniach
> optimal powinno być to ustawione samo, ale jak jest inaczej to ustaw w
> ekspercie.

Witam

Sprawa wyglada nastepujaco. Nie moge zresetowac BIOSU, gdyz na obudowie mam
plomby (jeszcze 2 miesiace gwarancji) natomiast w samym BIOSie dziwnie to
wszystko wyglada, ale po kolei:
W ustawieniach procka mam cos takeigo:
System Performance: optimal agressive turbo, expert
FSB Frequency: 100 133 166 200 (w przypadku expert od 100 do 300)
Memory Frequency: Auto lub "by SPD", rowniez recznie wartosci wyrazone w %
Resolting Frequency: Auto, lub w przypadku Memory by SPD - 333MHz (ta
funkcja jest niedostepna, nie da sie zmieniac wartosci)
AGP Frequency - wyrazone w % lub Auto

Gdzies mi przepadla instrukcja z plyty glownej - dodatkowe utrudnienie :)
Za cholere nie mam pojecia, gdzie ustawic mnoznik (poza plyta glowna, ale
jak juz moiwlem, nie moge kopac w obudowie)

Pozdrawiam
Kris