Re: Pomocy-komputer sie zawiesza

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 11:29:57 MET DST

Bogdan S wrote:
> A wiez mi probowalem "docenic" takowe produkty, kupilem
> kilka marek drozszych zasilaczy ale w zadnym przypadku nie
> stwierdzilem lepszej pracy kompa czy tez lepszych parametrow
> zasilania niz w sprawnych codekenach np.

Nie serwisowałem tysiąca kompów, znam za to kilka przypadków, w których
wymiana zasilacza z noname na coś lepszego okazała się skutecznym
rozwiązaniem na problemy z komputerem. To mi wystarczy. :)

Sam używałem Codegena przez dwa lata i również nie było problemu... do
czasu. Nie twierdzę, że Huntkey podziała dłużej.

k,