Re: Czy u kogoś działa...

Autor: marek m. <marekmadej_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 11:36:58 MET DST

;)
Hej

> Czy ktoś z was posiada P4 3.0 HT Northwood + karta graficzna Radeon 9600XT
> na zasilaczu 200W? Mam teraz P4 2.4 i grafikę na płycie i chciałbym
wiedzieć
> czy jak zmienię na ww. elementy to zasilacz wydoli (nie mam napędu CD i
> jeden HDD, prąd pobierany przez pozostałe elementy zaniedbuję).

Nie ma prawa, sam procek może skubnąć kilkadziesiąt wat, a ta karta też
swoje potrzebuje. Ostatnio wymieniałem zasilacz 350 na 400 w podobnym
zestawie (serwisuję kompy). Fakt, że ta 350 była szemrana - no name. Jak
chcesz tak się bawić poszukaj zasilacza 450-550 z jednym dużym 12 cm
wiatrakiem na dolnej ściance, coby wyciągał powietrze znad procka. I będzie
OK.

pozdr
mm