Re: czy na poczatku pazdziernika beda jeszcze xp w sklepach?

Autor: Kasia VPL <kasia_at_daru.org>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 04:41:22 MET DST

On Tue, 10 Aug 2004 00:01:56 -0400, "michu" <michu1982@poczta.onet.pl>
wrote:

>Jeszcze pare rzeczy:
>na newegg.com jest B2500+M za 92$ czyli przy dzisiejszym g**** kursie jakies
>325 zł.

> - jestem na jakiejs wiosce i nie mam konta w banku, musialbym zawracac glowe szefowi, zeby wplacil) albo
>kupic w Polsce bartona 2500 normalnego.
>Czy barton 2500+ normalny bylby duzo gorszy od mobile jesli chodzi o oc i
>temperature ?
>Napiszcie prosze czy to duza strata zrezygnowac z mobila na rzecz zwylkego
>michu

Bedac w USA nawet jako visitor nie potrzebujesz miec konta bankowego
ani nie ma potrzeby "zawracac komus glowe"..
Nie chcac uzywac konta kredytowego (VISA, MC, AExpr. czy inne) mozesz
dokonac zakupu poprzez internet (np: NewEgg) inna droga rownie
bezpieczna. Warunek jest posiadanie jakiegokolwiek wiarygodnego
addressu zamieszkania/wysylkowego.
Procedura jest prosta:
Robisz kopie (print) strony z zamowienia jakbys to robil z platnoscia
karta kredytowa, tyklo zamiast nr. karty kredytowej wpisz "MONEY
ORDER" - i wyprintuj, nie konczac transakcji zakupu - (nie przejdzie
bez wpisania waznego numeru konta).
Wyslij to razem z Money Order, ktory kupisz na kazdej bez wyjatku
poczcie. Oplata za taki M.O. jest nie wielka - niemal symboliczna.
W ciagu 1-2 tygodni otrzymasz przez UPS lub FedEX przesylke na podany
address. Taka transakcja jest o tyle dobra, ze jezeli address
wysylkowy nalezy do innego stanu niz sklep sie znajduje, to nie
doliczany jest podatek od sprzedazy do ceny zakupu.
Niektore tylko artykuly wysylane sa jako "bezplatna przesylka", zatem
do ceny zakupy nalezy doliczyc koszt przesylki i na taka kwote zakupic
M.O.
Szczegoly mozesz uzgodnic telefonicznie ze sklepem, - niemal zawsze
podany jest bezplatny nr. telefonu 1-800-xxxx itd.

Odnosnie drugiego pytania to nie wypowiem sie !
Nie jestem zwolennikiem AMD.