Test zasilacza ModeCom ATX - 350 GTF 350W PFC

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 05:18:22 MET DST

Witam!

Kupilem nowy super zasilacz - ModeCom ATX - 350 GTF 350W PFC, (za 127,75zł;
7 sierpnia 2004) ma gwarancji 24 m-ce. I niestety mam pecha, komputer
popracowal kilka minut na nowym zasilaczu, ale po ustawieniu komputera na
swoim miejscu co kilkadziesiąt sekund nastepowal restart. W poniedzialek
zasilacz wymienilem na nowy egzemplarz, zamontowalem ... i komputer pokazal
komunikat "incompatible ATA 1 i ATA 2 ... press F-1". Nastepnie komp sie
uruchomil, system Win Xp także, ale nie mam dostepu do napedów CD!!! (u mnie
to 2 nagrywarki). W BIOS-ie sa jaja fioletowe - obie nagrywarki sa nie
zainstalowane, i nie widziane przez BIOS. Zaprzyjazniony fachowiec wydal
werdykt - upalil sie kontroler na plycie. Wymienilem zasilacz na stary
(Product for Joy Computer - LPF2W, 420W, october 2003) i ku mojemu zdumieniu
po wejsciu do BIOS-a zobaczylem, ze komputer automatycznie wykryl i dysk i
nagrywarki oraz pracuje normalnie!!! (zainstalowalem system XP oraz Servis
Pack 2) w ramach testu. Mój sprzęt:
K7S5A Pro rev.5.0, Athlon XP 1800+, Radeon 9000, 2 x 256 DDRAM, nagrywarka
Liteon oraz Teac, karta TV.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl